London - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Monica Zanten - WaarBenJij.nu London - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Monica Zanten - WaarBenJij.nu

London

Door: Monica

Blijf op de hoogte en volg Monica

24 April 2014 | Nederland, Apeldoorn

Over minder dan een maandje vertrek ik naar Londen. 21 mei om precies te zijn. Die eerste 2 weken zal ik nog heerlijk genieten van vakantie, om vervolgens 2 juni officieel met mijn 2e stage te beginnen...

Voor de mensen die mijn eerste stage op de kanaaleilanden gemist hebben, jullie kunnen het eventueel terug lezen op: monica-guernseyisland.waarbenjij.nu

Londen wordt waarschijnlijk een heel andere ervaring.. Ik zit, samen met een klasgenootje/vriendin, in het centrum van de stad vlakbij o.a. Hyde Park en Oxford street.
Ik zal dit keer stage lopen in het Queenspark hotel (http://www.queensparkhotel.com/) en ben erg benieuwd hoe het er zal zijn. In ieder geval heel anders dan mijn vorige stage, daar ben ik zeker van. Ik zal in het hotel zelf of in het zusterhotel om de hoek, komen te wonen. Ik heb erg geluk met deze stageplek, aangezien je normaal als student niet betaald krijgt in Londen, maar ik wel (hetzij dan niet zoveel als op Guernsey). Ook hebben wij de mogelijkheid om te ontbijten/lunchen in het hotel, wat wel erg fijn is.
Ik ben benieuwd ook hoe mijn kamer eruit zal zien en met wie ik het allemaal moet delen (hoogstens nog 2 andere).

Ergens ben ik wel bang, omdat mijn vorige stage zo super was, dat deze tegen gaat vallen... Maar hopelijk niet. Ik zal er in ieder geval het beste van proberen te maken.

London is niet echt een stad waar ik mij eerst in zag wonen... omdat het behoorlijk groot is en druk. Ik ben er nu een paar keer geweest en toch moet ik zeggen dat ik de stad erg leuk vind. Het heeft een soort van "georganiseerde chaos"... Misschien zal het daarom wél bij mij passen... we zullen zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monica

Ik studeer momenteel International Tourism & Leisure Management in Nederland, waarvoor ik 2x een stage in het buitenland moet doen. Ik heb vorige zomer al een top stage gehad op Guernsey, mocht je dit terug willen lezen kijk dan op: monica-guernseyisland.waarbenjij.nu En deze zomer zal ik naar Londen vertrekken om hier stage te lopen in het Queenspark hotel. Ik ben een enorme fan van reizen, daarom dat ik ook deze internationale opleiding doe. Want ja, wat is er mooier dan van je hobby je beroep maken ;) Via waarbenjij.nu zal ik een ieder die geïnteresseerd is op de hoogte proberen te houden van mijn belevenissen. Voel je vrij om ook een berichtje achter te laten na weer een verslag gelezen te hebben,, dan heb ik ook weer wat te lezen haha ;)

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 3950

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 13 Oktober 2014

London

Landen bezocht: