de eerste week - Reisverslag uit Bayswater, Verenigd Koninkrijk van Monica Zanten - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Bayswater, Verenigd Koninkrijk van Monica Zanten - WaarBenJij.nu

de eerste week

Door: Monica

Blijf op de hoogte en volg Monica

12 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bayswater

Vandaag ben ik precies anderhalve week aan het werk in het Queenspark hotel in Londen. Het gaat steeds beter en ik vind het werk ook steeds leuker wel, aangezien ik meer verantwoordelijkheid krijg en degene waarmee ik nu steeds op shift zit verteld mij veel en probeert mij veel te leren, wat erg fijn is. Het hotel is uiteraard niet te vergelijken met mijn vorige stage op Guernsey en heel veel dingen gaan hier anders... maar dat zal overal zijn. We zullen zien hoe het allemaal loopt.

Ik verblijf in het Bayswater Inn hotel, dat zich ongeveer op 10min loopafstand bevind van het Queenspark hotel. Ik deel mijn kamer met twee andere meiden, waar ik het wel goed mee kan vinden gelukkig. De kamer is niet heel groot en bevind zich in de kelder van het hotel. We hebben wel een raam, maar veel uitzicht biedt het niet. Aan de overkant kijk je namelijk een andere kamer in,, wat volgens mijn kamergenootjes al eens voor verassingen heeft gezorgd (ik zal niet in detail treden) lol. wanneer je 5 verdiepingen omhoog kijkt kun je zien wat het weer buiten is haha. word je nat,, dan regent het waarschijnlijk :P Ik heb overigens helemaal geen verbinding in mijn kamer, noch met telefoon, noch met internet... ik moet dus naar de lobby om te internetten.. maar goed, dat overleven we ook wel weer.

In mijn vrije tijd ben ik meerendeel in Romford / Chelmsford te vinden, gelukkig is de treinverbinding goed :) Even ontsnappen uit het oh zo drukke Londen, is ook fijn. Ben erg blij dat ik vlakbij Hyde Park woon ook,, even lekker op een handdoekje luieren in de zon, ideaal.

Ik ga maar weer eens slapen,, morgen weer werk en van het weekend vrij :D Ik hoop dat het met iedereen thuis ook goed gaat!

xx Liefs,
Monica.

  • 12 Juni 2014 - 19:15

    Mama:

    Hallo schat, weer een leuk verslag. Ik vind het fyn dat je allemaal zo opschrijft. Het is dan net of ik by je ben. Dag schat tot gauw. Hvj xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monica

Ik studeer momenteel International Tourism & Leisure Management in Nederland, waarvoor ik 2x een stage in het buitenland moet doen. Ik heb vorige zomer al een top stage gehad op Guernsey, mocht je dit terug willen lezen kijk dan op: monica-guernseyisland.waarbenjij.nu En deze zomer zal ik naar Londen vertrekken om hier stage te lopen in het Queenspark hotel. Ik ben een enorme fan van reizen, daarom dat ik ook deze internationale opleiding doe. Want ja, wat is er mooier dan van je hobby je beroep maken ;) Via waarbenjij.nu zal ik een ieder die geïnteresseerd is op de hoogte proberen te houden van mijn belevenissen. Voel je vrij om ook een berichtje achter te laten na weer een verslag gelezen te hebben,, dan heb ik ook weer wat te lezen haha ;)

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 3975

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 13 Oktober 2014

London

Landen bezocht: