nog 5 weken stage - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Monica Zanten - WaarBenJij.nu nog 5 weken stage - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Monica Zanten - WaarBenJij.nu

nog 5 weken stage

Door: Monica

Blijf op de hoogte en volg Monica

30 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nog 5 weken stage en dan ben ik klaar...
blijf dan nog wel even in Londen, maar het werk zit er op. Ik vind het dit keer niet zo erg, Londen is niet wat voor mij. Al zit ik hier niet met tegenzin en vind ik het wel zeker een leuke stad, om te wonen niet. Ik word zo ongeduldig van al die toeristen die me voor de voeten lopen haha. Wanneer je snel ergens heen moet, en je moet door een redelijk drukke straat, dan kan je het vergeten. Of ze stoppen vlak voor je neus, snijden je af of duwen je omver. Ik ben al niet zo groot.

De temperatuur is sinds mijn laatste verslag behoorlijk gedaald,, en het is eerder herfst dan midden zomer. Ik weet niet of ik warme kleren genoeg bij me heb haha.
Ik kan het goed vinden met de andere studenten en collega's. We zijn al een aantal keer samen uit geweest, wat erg gezellig was.

Het werk gaat erg goed, ik heb al tweemaal een doos chocola van (verschillende) gasten gehad. Wat natuurlijk erg lief is en gewaardeerd word haha.

Ik heb wel zin om weer naar huis te gaan,, maar... eeerst nog een weekje Corfu en van Londen genieten :)

xx liefs.

  • 30 Augustus 2014 - 21:00

    Mama:

    Hallo schat. O nog 5 weken voor de stage, wat is de tyd toch snel gegaan.
    Geniet er toch nog maar van. Dan nog even lekker met Ricardo op vakantie.
    Even nog genieten, want voor je het weet ben je weer thuis en moet je weer naar school.
    Schat tot gauw, eerdaags weer even skyppen. Love you xxx je mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monica

Ik studeer momenteel International Tourism & Leisure Management in Nederland, waarvoor ik 2x een stage in het buitenland moet doen. Ik heb vorige zomer al een top stage gehad op Guernsey, mocht je dit terug willen lezen kijk dan op: monica-guernseyisland.waarbenjij.nu En deze zomer zal ik naar Londen vertrekken om hier stage te lopen in het Queenspark hotel. Ik ben een enorme fan van reizen, daarom dat ik ook deze internationale opleiding doe. Want ja, wat is er mooier dan van je hobby je beroep maken ;) Via waarbenjij.nu zal ik een ieder die geïnteresseerd is op de hoogte proberen te houden van mijn belevenissen. Voel je vrij om ook een berichtje achter te laten na weer een verslag gelezen te hebben,, dan heb ik ook weer wat te lezen haha ;)

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 3974

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 13 Oktober 2014

London

Landen bezocht: